Een klacht indienen

Heb je onverhoopt toch een klacht over een product of dienst? Vervelend, want wij willen jou graag de beste ervaring geven met BandenConcurrent. Wij willen jouw klacht graag goed voor je oplossen. Hieronder leggen wij uit hoe je jouw klacht kunt indienen en hoe wij er alles aan gaan doen om dit op te lossen!

Stuur ons jouw klacht

Je kunt jouw klacht per mail indienen via team@bandenconcurrent.nl. Zij helpen je graag verder om tot een oplossing te komen. Je ontvangt na het melden van jouw klacht op werkdagen binnen 48 uur reactie voor ontvangst. Uiterlijk binnen 14 dagen (ingaand op 1 dag na levering) heb je een inhoudelijke reactie.

Ben jij tevreden met de oplossing van de klantenservice?

Ja. Dat is goed om te horen! Wij hopen dat je vele veilige kilometers maakt op jouw banden.
Nee. Dan kan je onze Manager klantenservice bereiken via thomas@bandenconcurrent.nl.

Thomas neemt binnen 2 werkdagen contact met jou op! Af en toe kan het iets langer duren omdat hij graag alle informatie wil verzamelen om jou zo goed mogelijk te helpen.

Ben jij tevreden met de oplossing van Thomas?

Ja. Dat is fijn om te horen! Wij wensen jou vele veilige kilometers op jouw banden.
Nee. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)

BandenConcurrent is niet actief op de volgende klachten fora:

  • Klacht.nl
  • Nederlandreview.nl
  • Klachtenkompas.nl

Dit komt omdat wij aandacht willen besteden op de belangrijkste en grootste review platformen:

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Kan ik je helpen?

Lees ook deveelgestelde vragen.

Copyright (C) 2018 - BandenConcurrent.nl